Daisy-soit­ti­mien lainaus ja cd-ää­ni­leh­tien jakelu jatkuvat edelleen

Saavutettavuuskirjasto Celia on lopettanut uusien cd-äänikirjalainaajien rekisteröimisen lokakuun alusta. Nykyiset Celian cd-lainaajat saavat cd-äänikirjoja vielä 30.9.2025 asti. Näkövammaisten liitto lainaa edelleen kuuntelulaitteita Celian äänikirjojen ja näkövammaisten äänilehtien kuunteluun.

Jos lähikirjasto tarjoaa Celian cd-äänikirjoja valikoimissaan, lainaamme edelleen cd-asemallisen kuuntelulaitteen niiden kuunteluun. Laitteen voi saada lainaksi henkilö, jolla on vamma tai sairaus, joka estää painetun tekstin lukemista tai kosketusnäytön käyttöä.

Celian äänikirjoja voi kuunnella myös muilla Näkövammaisten liiton lainaamilla kuuntelulaitteilla, ilman cd-levyjä.
Lue lisää vaihtoehdoista kuunnella Celian äänikirjoja ilman cd-levyjä- Ulkoinen linkki.

Näkövammaisten cd-äänilehtien toimitukset jatkuvat edelleen.

Lisätietoa Daisy-soittimen lainauksesta.