Nä­kö­vam­mais­ten nuorten pik­ku­jou­lu­vii­kon­lop­pu

Pikkujoulut on taas, pikkujoulut on taas ja nuoret kohta Kukonnotkossa!

Aika

Kukonnotkon leirkeskus, Heinola

Kaivakaa tonttulakit esiin, nuorisotoimen pikkujouluviikonloppu odottaa! Joulu on täynnä perinteitä ja meille vain mahdollisuuksia, siksi tästä teemasta riittää eri kulmia koluttavaksi: joululaulut saunassa, Kukonnotkon joulurauhan julistus, joulutorttujen tekoa, pulkkamäkeä, tiernapojat, piirileikit kuusen ympärillä ja vaikka mitä muuta! Tästä viikonlopusta löytyy varmasti jokaiselle jotain hauskaa ja monta muistoa mukaan.

Kukonnotkon leirikeskus Heinolassa odottaa meitä jo malttamattomasti. Pääsemme viettämään yhdessä aikaa Kukonnotkoon kuitenkin vasta 13.-15.12. Siitä se ensimmäinen ja oikea joulu sitten alkaakin!

Pikkujouluviikonloppu on tarkoitettu kaikille 12 – 30 -vuotiaille näkövammaisille nuorille ympäri Suomea. Joulupukki on myös tervetullut viikonloppuumme!

Ilmoittautuminen on tähän Näkövammaisten nuorten pikkujouluviikonlopppuun viimeistään keskiviikkona 6.11. www.nakovammaistenliitto.fi/nuoret sivuilta löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Pikkujouluviikonlopun hinta on 99 € nuorelta. Tämä sisältää matkat, majoituksen, ohjelman ja ruuat. Lisäksi hintaan sisältyy myös runsaasti naurua ja mukavaa yhdessäoloa.

Lisätiedot ja kyselyt tähän Näkövammaisten liiton nuorisotoimen tapahtumaan sähköisesti teemu.ruohonen@nakovammaistenliitto.fi tai puhelimitse 050 596 5022.

Tervetuloa mukaan päihteettömiin pikkujouluihin!