Haluakko nää nähä tai kuulla? - Apu­vä­li­ne­ta­pah­tu­ma Oulussa

Tervetuloa maksuttomaan näkemisen ja kuulemisen apuvälinetapahtumaan Ouluun

Paikka

Oppimis- ja ohjauskeskus Valteri, Tervaväylä, Merikartanon yksikkö Osoite: Veteraanikatu 5, 90130 Oulu

Tapahtuma tarjoaa mahdollisuuksia kokeilla alan uusimpia laitteita sekä saada tietoa asiantuntijoilta ja järjestöiltä.

Ohjelmaa luvassa Valteri-koulu Terväväylän Merikartanon yksikössä kahden päivän ajan:

• Ke 30.10. klo 13.00-19.00
  • To 31.10. klo 9.00-15.00

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Näkövammaisten liiton, Kuuloliiton, Kuurojen liiton sekä Suomen Kuurosokeat ry:n kanssa. Mukana myös useita näytteilleasettajia esittelemässä laitteitaan ja palveluitaan!

Näytteilleasettajat: Apuväline Visual Focus Oy, AVIRIS, Berner Oy, Code-Q Oy, FiksuFox, Iogen Oy, Kuulovammaisten Lasten Vanhempien Liitto ry, Kuurojen Liitto ry, MED-EL, Näköpiste Polar Print Oy, Näkövammaisten liitto ry, Pohjois-Pohjanmaan Näkövammaiset ry, Qlu Oy, Sonova Finland Oy, Suomen Kuurosokeat ry, Viittoen Oy.

Näyttelyn lisäksi paikan päällä muun muassa aistirata ja kahvila.

Tapahtuma on kaikille avoin eikä erillistä ennakkoilmoittautumista tarvita.

Tervetuloa mukaan!